MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
Madde 1- Sözleşmenin Tarafları:
1.1. Satıcı
WOODFACE MOBİLYA SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ
Adres: KÜÇÜKKÖY MEVKİİ KÜÇÜKKÖY KÜME
EVLER NO: 74 İDRİSKORU KÖYÜ – BİGA/ÇANAKKALE
Web Adresi: www.woodface.com.tr
E-posta : info@woodface.com.tr
Numara: +90 546 489 29 29
1.2. Alıcı
Son Tüketici (MÜŞTERİ)
Madde 2- Sözleşmenin Konusu:
2.1. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ,
ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön
bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri
elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini
iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
Ayrıca; Ürünün faturasının düzenleneceği kişi aynı zamanda sözleşmenin
taraflarındandır. Bilgilerini tam, doğru ve eksiksiz bildirmekle yükümlüdür.
Alıcı, eksik veya hatalı bilgi vermesi sonucunda oluşabilecek zararı ve
sorumluluğu peşinen kabul etmiş sayılır.
2.2. www.woodface.com.tr web sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön
bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
Madde 3- Sözleşme Tarihi ve Mücbir Nedenler:
3.1.Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme
alıcı tarafından ............. tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir
nüshası alıcının mail adresine mail gönderilecektir.
Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen,
tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin
ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını
kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine
getirmelerini imkansızlaştıran durumlar, mücbir sebep olarak kabul edilecektir.
Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı
olarak bildirecektir.
3.2.Mücbir sebep tanımı; Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat
hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli
ölçüde arıza vb. olarak kabul edilecektir.
Mücbir sebebin devamında tarafların görevlerini yerine getirememelerinden
dolayı herhangi bir sorumlulukları olmayacaktır. İş bu mücbir sebep
durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her
biri, tek taraflı olarak fesih hakkına sahip olacaktır.
Madde 4- Teslimat Masrafları ve İfası:
4.1.Teslimat masrafları Alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği
rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince
karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı Satıcıya aittir.
4.2.Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin Satıcının hesabına
geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30
(Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle
ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi
bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Madde 5- Satıcının Hak ve Yükümlülükleri:
5.1.Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim
edilmesinden sorumludur.
Sözleşme konusu mal/hizmet, Alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim
edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden
Satıcı sorumlu tutulamaz.
Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra Mal/hizmeti Ondört
(14) gün içinde iade alır, iade ürünü teslim aldıktan sonra 10
(on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder.
Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite
ve fiyatta tedarik edebilir.
5.2. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin
ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10
(on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan
mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler,
garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için Satıcıya
gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri Alıcı tarafından
karşılanacaktır.
5.3.Alıcı 18 yaşından küçük olamaz. Küçükse de satıcı, alıcının sözleşmede
bildirdiği yaşını esas olarak kabul edecek ve alıcının yaşını yanlış
yazmasından dolayı sorumlu tutulmayacaktır.
Alıcı, sipariş tarihinden itibaren 3 (Üç) gün içerisinde
ödemesini yapmazsa, Satıcı satışı tek taraflı olarak feshedebililir.
Madde 6- Alıcının Hak ve Yükümlülükleri:
6.1Alıcı, sözleşmede kendisine yüklenen fiilleri mücbir sebepler dışında
eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder. Ayrıca, sipariş vermesi
halinde iş bu sözleşmenin bütün hükümlerini kabul etmiş sayıldığını da kabul ve
taahhüt eder.
6.2.Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek ezik,
kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden
teslim almayacaktır. Teslim alınan Mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul
edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması sorumluluğu, alıcıya
aittir. Kargo paketi üzerindeki fatura, iade için saklanmalıdır.
6.3Mal/hizmetin tesliminden sonra Alıcıya ait kredi kartının Alıcının
kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka
aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun
mal/hizmet bedelini Satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş
olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satıcıya
göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alıcıya aittir.
6.4.Alıcı, www.woodface.com.tr sitesinden satıcı ve mal/hizmet ile ilgili tüm
ön bilgilere ve "Cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl
kullanılacağı , ürün sipariş ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının
, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların olduğu www.woodface.com.tr sitesindeki sipariş, ödeme, kullanım prosedürü
vb. bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu, şikayet ve itirazlarını
iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık , anlaşılır ve internet
ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda
teyit ettiğini kabul ve beyan eder.
Madde 7- Sözleşmeye Konu Mal/Hizmetin özellikleri:
7.1Mal/hizmetin cinsi, türü, miktarı, markası, modeli, rengi ve Tüm Vergiler
dahil satış bedeli www.woodface.com.tr adlı
web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu
sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
Madde 8- Mal/Hizmetin Peşin/Vadeli Fiyatı:
8.1.Mal/hizmetin Peşin/Vadeli fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve
ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde belirtildiği gibidir.
Madde 9- Sipariş, Ödeme, Sevkiyat:
9.1.Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden
seçmiş olduğu taksit biçimi ve sayısı geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde,
Alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili
hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki
sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden
taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
9.2. HAVALE/EFT ile yapılan ödemelerde hesaba geçiş tarihi esas alınacaktır.
Sipariş numarası Havale/Eft formunda açıkça bildirilmelidir.
9.3.Alıcı, sepetine eklediği ürünlerin ödemesini yapmak için seçtiği bankanın
SANAL POSu üzerinden işleme alınır. Satıcı, Ödemesi onaylanan siparişleri sevk
etmeden önce alıcıya onay maili gönderir. Onay maili gitmesinin ardından
sevkiyat işlemine geçilir.
9.4.Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya
çıkabilecek problemler alıcıya sözleşmede belirttiği telefon/e-mail yollarından
biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse alıcıdan bankası
ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin
verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da
havalenin (EFT’ nin) satıcı hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır.
9.5.İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu mal/hizmetin tedarik
edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda
alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi
durumunda alıcıya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da
alıcının arzusu ve seçimi doğrultusunda yeni başka bir ürün gönderilebilir,
ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması
beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
Sözleşme konusu mal/hizmetin teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin
imkânsızlaştığı hâllerde alıcı bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu
toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç 10
(On gün) içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle
bir durumda alıcının satıcıdan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi
olmayacaktır.
Sevkiyat:
9.6. Sipariş ve ödeme onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler
satıcının anlaşmalı olduğu kargo Şirketine teslim edilir. Satıcı, kargo takip
numarası ve varsa diğer taşıma bilgileri, alıcıya e-posta ile gönderir. Kargoya
teslim süresi sözleşme tarihinden itibaren 7 (yedi) iş
günüdür. Alıcıya önceden yazılı veya telefonla bildirilmesi şartıyla en
fazla 5 (beş) iş günü daha uzatılabilir.
9.7.Kargo şirketinin adres teslimi yapamadığı Mobil Alanlarda telefon ihbarlı
olarak gönderilmesi ve alıcının kargo şubesinden teslim almasının zorunluluğunu
Alıcı kabul etmiş sayılır. Kargo şirketinden kaynaklanan gecikmeler ve
aksaklıklardan satıcı sorumlu tutulamaz. Alıcı, teslimat problemleri ile ilgili
durumları, satıcının sözleşmedeki iletişim bilgilerinden satıcıya derhal
bildirmelidir.
9.8.Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim
edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki
yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo
bedellerinden satıcı sorumlu değildir.
9.9. Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine
tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı
görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini
kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı
alıcıda vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin
görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve
tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en
kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.
Madde 10- Ürün İade ve Cayma Hakkı Prosedürü:
10.1.Alıcı malı teslim aldıktan sonra 14 (ondört) gün
içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin
satıcıya önceden bildirerek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. 385 sayılı VUK
genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için alıcının mal ile
birlikte teslim edilen satıcıya ait faturanın aslı ile birlikte geri
göndermelidir. Alıcının cayma hakkını kullanması halinde satıcı, faturanın
ürünle birlikte kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 (on
gün) içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa tüketiciyi borç
altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeden iade
edecektir. Cayma hakkı süresi alıcıya malın teslim edildiği günden itibaren
başlar. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli Alıcı tarafından
karşılanmalıdır. İadenin satıcı tarafından ödenmesi gereken durumlarda alıcı,
satıcının anlaşmalı olduğu kargo şirketiyle göndermeyi kabul eder.
10.2. Alıcı, aldığı ürünü iade etmek istemesi durumunda ne surette olursa olsun
ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura aslını ve irsaliyesini
iade etmeyi kabul ve taahhüt eder
10.3. Alıcının istekleri ve/veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan mallar için cayma hakkı söz konusu değildir.
10.4.Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir
nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer
azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa
satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir.
10.5. Sehven alınan üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma,
kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde
ve ürünün alıcıya teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda
ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
10.6 .Alıcı, cayma hakkını kullanma isteğini satıcıya önceden bildirmek
zorundadır.Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları
sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de alıcı kredi
kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi
Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili
bankanın tasarrufundadır. Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde
ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların alıcının kredi
kartına iadesi taksitle yapılabilir. Bu durum bankanın tasarrufundadır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış
olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani
satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile
iadesini yapacak olup, üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı Bankaya nakden veya
mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda detayları belirtilen prosedür
gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade,
alıcının Bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından
yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
Madde 11- Ürün Garanti Şartları:
11.1. Garanti süresi, www.woodface.com.tr sitesinde ürün sayfasında
belirtildiği gibidir ve garantiyi tedarikçi firma belirler/uygular.
Kullanma talimatına uygun şekilde kullanılan ve temizliği yapılan ürünler
her türlü üretim hatasına karşı belirtilen şartlar dahilinde garantilidir.
Satıcının garanti sorumluluğu yalnızca 4077 sayılı kanun kapsamına giren tüketiciler
için geçerlidir. Ticari nitelikteki işler için Türk Ticaret Kanununu hükümleri
geçerli olacaktır.
Madde 12- Gizlilik Yükümlülükleri:
12.1. www.woodface.com.tr, bu sözleşmeyi hiçbir sebeple kesinlikle
3.Kişilerle/Kurumlarla paylaşmayacaktır. İstatistik amaçlı, ticari amaçlı veya
benzer amaçlı olarak kişisel bilgileriniz kesinlikle 3. Kişi/Kurumlara
verilmeyecektir.
Satıcı bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti
çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli
soruşturma dahilinde satıcı kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa
ilgili makama sağlayabilir.
Madde 13- Yetkili Mahkeme ve Kurumlar:
13.1. İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret
Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin
üzerindeki ihtilaflarda Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici Mahkemesi
bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI : WOODFACE MOBİLYA SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ
ALICI:
......Tarih: .....